ARTIKLER
Alle mine artikler om digital markedsføring og innholdsproduksjon.
5 fordeler med digital annonsering
For mange bedrifter er digital annonsering et av de viktigste elementene i markedsføringsstrategien. Det er det mange gode grunner til, og i denne artikkelen går jeg inn på 5 av fordelene med digital annonsering.
Hva er innholdsmarkedsføring?
Det har vært mye fokus på innholdsmarkedsføring de siste årene, og det er i dag en av de aller mest populære markedsføringsmetodene. Journalister hater det, markedsførere elsker det. Hva er egentlig innholdsmarkedsføring?
Hvorfor du ikke bør velge å “ta ting som de kommer” med markedsføringen din
Mange dropper strategi og plan til fordel for å ta ting som det kommer, og mener det gjør dem mer fleksible i en digital hverdag som stadig er i endring. Når resultatene uteblir skjønner de ikke hvorfor.
Derfor er det essensielt med en digital strategi
Mange unngår å lage seg en digital strategi, og gjør heller valg basert på magefølelse eller passerende trender. Noen er heldige og lykkes, men de aller fleste vil oppleve at det er vanskelig å oppnå målene sine uten en klar strategi.
Hvilke fordeler gir digital markedsføring?
Bruken av internett fortsetter å øke og øke. I 2017 brukte 90% av Norges befolkning internett på daglig basis. To tredjedeler bruker sosiale medier daglig, og tre fjerdedeler handler på nett. Da sier det seg selv hvorfor digital markedsføring blir mer og mer populært – nesten alle er jo på internett!
Hvor stor del av markedsføringen din bør skje på sosiale medier?
Hvordan finner man egentlig ut av hvor mye tid og innsats man bør legge i sosiale medier? Forhåpentligvis kan denne artikkelen hjelpe deg litt på veien.
Hvordan og hvorfor du bør bruke SMARTe mål for å lykkes med markedsføringen din
Det er viktig å ha gode mål for å kunne lykkes med markedsføringen sin. Men hvordan vet man egentlig om et mål er godt nok? Og hvordan kan man sikre at alle målene er av samme kvalitet? Smarte mål er løsningen.
Hva er digital markedsføring?
Sjansen er stor for at du har hørt om digital markedsføring. Det er et utbredt uttrykk som gjerne brukes som en fasit på hvordan man skal lykkes med markedsføringen sin. Men, hva er egentlig digital markedsføring?
Hvordan komme i gang med digital markedsføring
Har du opprettet en bedriftsprofil på sosiale medier og kanskje også en egen nettside, men vet ikke helt hvordan du skal bruke disse strategisk for å bygge merkevare og få flere kunder? Du er ikke alene. Denne guiden hjelper deg i gang!
Digital annonsering: en innføring i de ulike typene
De aller fleste har digital annonsering som en del av sin markedsføringsstrategi, og det med god grunn. Det finnes vel å merke flere ulike typer å velge mellom, som du kan lære mer om i denne artikkelen.
Mine ti beste råd for å bli mer synlig på nett
En nøkkelingrediens for å lykkes med digital markedsføring er å være synlig på nett og lett å finne for potensielle kunder. Det er ikke alltid like lett, men her er ti gode tips som kan hjelpe deg på veien.
Hvem er dine ideelle kunder og hvorfor er de viktige?
Ideelle kunder gir deg verdifull innsikt i hvilke utfordringer og behov kundene dine har, noe som i høy grad lar deg personalisere markedsføringen din og hjelper deg skaffe flere betalende kunder. Men hva er ideelle kunder egentlig?
Er det en spesiell artikkel du leter etter?