EMNE
Mål
Det har vært mye fokus på innholdsmarkedsføring de siste årene, og det er i dag en av de aller mest populære markedsføringsmetodene. Journalister hater det, markedsførere elsker det. Hva er egentlig innholdsmarkedsføring?
Mange dropper strategi og plan til fordel for å ta ting som det kommer, og mener det gjør dem mer fleksible i en digital hverdag som stadig er i endring. Når resultatene uteblir skjønner de ikke hvorfor.
Hvordan finner man egentlig ut av hvor mye tid og innsats man bør legge i sosiale medier? Forhåpentligvis kan denne artikkelen hjelpe deg litt på veien.
Det er viktig å ha gode mål for å kunne lykkes med markedsføringen sin. Men hvordan vet man egentlig om et mål er godt nok? Og hvordan kan man sikre at alle målene er av samme kvalitet? Smarte mål er løsningen.
Har du opprettet en bedriftsprofil på sosiale medier og kanskje også en egen nettside, men vet ikke helt hvordan du skal bruke disse strategisk for å bygge merkevare og få flere kunder? Du er ikke alene. Denne guiden hjelper deg i gang!