Velg en side

EMNE

Mål

av | 14. desember 2018 | Innholdsmarkedsføring

Hva er innholdsmarkedsføring?

Det har vært mye fokus på innholdsmarkedsføring de siste årene, og det er i dag en av de aller mest populære markedsføringsmetodene. Journalister hater det, markedsførere elsker det. Hva er egentlig innholdsmarkedsføring?

Les mer

av | 10. desember 2018 | Digital strategi

Hvorfor du ikke bør velge å “ta ting som de kommer” med markedsføringen din

Mange dropper strategi og plan til fordel for å ta ting som det kommer, og mener det gjør dem mer fleksible i en digital hverdag som stadig er i endring. Når resultatene uteblir skjønner de ikke hvorfor.

Les mer

av | 9. desember 2018 | Sosiale medier

Hvor stor del av markedsføringen din bør skje på sosiale medier?

Hvordan finner man egentlig ut av hvor mye tid og innsats man bør legge i sosiale medier? Forhåpentligvis kan denne artikkelen hjelpe deg litt på veien.

Les mer

av | 9. desember 2018 | Digital strategi

Hvordan og hvorfor du bør bruke SMARTe mål for å lykkes med markedsføringen din

Det er viktig å ha gode mål for å kunne lykkes med markedsføringen sin. Men hvordan vet man egentlig om et mål er godt nok? Og hvordan kan man sikre at alle målene er av samme kvalitet? Smarte mål er løsningen.

Les mer

av | 3. desember 2018 | Innholdsmarkedsføring

Hvordan komme i gang med digital markedsføring

Har du opprettet en bedriftsprofil på sosiale medier og kanskje også en egen nettside, men vet ikke helt hvordan du skal bruke disse strategisk for å bygge merkevare og få flere kunder? Du er ikke alene. Denne guiden hjelper deg i gang!

Les mer